در طول این مطلب اصطلاحاتی را مشاهده خواهید کرد که به طور مکرر مورد استفاده قرار گرفتهاند. آشنایی با این اصطلاحات میتواند به شما در درک بهتر این آموزش و گامهای آن کمک کند.
دفتر کار یا «Workbook» و صفحه گسترده یا «Spreadsheet»: دفتر کار در اکسل در واقع چیزی است که به محض اجرای اکسل مشاهده میکنید. دفتر کار شامل صفحه گستردهی شما میشود که یک جدول بزرگ اطلاعاتی است. یک دفتر کار میتواند صفحه گستردههای زیادی را در خود داشته باشد که میتوانید با استفاده از زبانههای موجود در پایین اکسل بین آنها جابهجا شوید. به این صفحه گستردهها «کاربرگ» یا «Worksheet» نیز گفته میشود.
کمیته علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزشکده فنی ابن حسام اکسل ,صفحه ,دفتر منبع
درباره این سایت